Klientų aptarnavimo specialistas Šilutėje

Paskelbta: 2013-05-03 13:49

Peržiūrų: 677

Skelbimas:

Darbo pobūdis: • finansinių paslaugų (pašto ir „Western Union“ perlaidų priėmimas ir išmokėjimas, mokesčių, įmokų priėmimas, kreditų ir kitų finansinio tarpininkavimo paslaugų) teikimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• privačių bei verslo klientų aptarnavimas;
• informacijos apie paslaugas teikimas, klientų konsultavimas;
• grynųjų pinigų, valiutos keitimo operacijų atlikimas
• atliktų darbų ataskaitų rengimas. CV su nuoroda: "Klientų aptarnavimo specialistas Šilutėje" siųsti nurodytu adresu.
www.post.lt

Reikalavimai: išsilavinimas – aukštesnysis (gali būti studentas); 

• darbo patirtis pardavimų srityje – didelis privalumas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel, Outlook);
• geri bendravimo įgūdžiai, pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, mokėjimas dirbti savarankiškai;
• orientacija į rezultatus, tikslo siekimas;
• darbo patirtis finansų institucijose/ su grynaisiais pinigais – privalumas;
• puikus valstybinės kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas.

Vardas: Lietuvos paštas
Vietovė: Šilutės r. sav., Šilutė PayPost N. Šilutėje.
Telefonas: +37046313869
El. paštas: karjera.klaipeda@post.lt
 

KONTAKTAI:
Tel.: (+370) 600 33410
info@myliusilute.lt